Monika: „Zaproponowane przeze mnie kolory miały być użyte nie tylko w identyfikacji wizualnej, ale także we wnętrzach gospody COREK. Postawiłam na nowoczesne, ale i kobiece połączenie kolorów. Groszkowa zieleń nadaje świeżości, grafitowy tonuje, a malinowy jest kobiecą wisienką na torcie. Poszukiwania logotypu gospody rozpoczęłyśmy od kuchni. Pierogi miały być motywem przewodnim, jednak kiedy dziewczyny kupiły piękne garnuszki do zapiekania pierogów w piecu, wiedziałam że TO JEST TO! I tak czarno-biały garnuszek stał się integralną częścią identyfikacji wizualnej gospody. Przyciąga on wzrok, kojarzy się ciepło, smacznie i domowo. Dobrane czcionki imitujące ręczne pismo dodatkowo ocieplają wizerunek. Żeby nawiązać do motywu przewodniego literka O w nazwie COREK została graficznie zamieniona na pierożek.”
Efekty naszej współpracy: logotyp/projekt wizytówki/projekty ulotek/projekt rollupu, banerów, plakatów/grafiki na social media/prowadzenie kampanii reklamowych/szkolenia marketingowe.