VIAFEMINA – branding

fundacja viafemina dla kobiet

Założenie Fundacji VIAFEMINA i działania związane z tworzeniem marki, nazwy, wszystkich elementów graficznych, zdjęciowych, organizacja imprez, warsztatów, tworzenie klipów oraz prowadzenie social mediów to była dla nas największa szkoła i ogrom możliwości zdobycia doświadczenia. Tak naprawdę w tworzeniu tego brandu byłyśmy samowystarczalne. To niesamowita przygoda, a zarazem to wszystko uświadomiło nam, że uwielbiamy zajmować się kompleksowym budowaniem, prowadzeniem i rozwijaniem marek. Podczas tych 3 lat prowadzenia VIAFEMINA stworzyłyśmy coś wyjątkowego, ale także miałyśmy wielką przyjemność motywować, inspirować i pchać do działania innych ludzi.

Tworzenie wszystkiego co związane z działalnością fundacji Viafemina to wielkie wyzwanie.

Za nami organizacja:
– blisko 30 Kręgów Kobiet,
– 12 warsztatów rozwojowych i edukacyjnych,
– 8 wegańskich kuchni społecznych,
– I Kongresu Kobiecości – Odlotu do natury
– I Wielkiego Chrzanowskiego Dnia Kobiet
– II Wielkiego Chrzanowskiego Dnia Kobiet.

Wspierałyśmy również inne podmioty kulturalne w ich działaniach, a także brałyśmy udział w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Przeprowadziłyśmy też dużą akcję promującą wolontariat na ziemi chrzanowskiej wraz z szkoleniami i przygotowaniem praktycznym.

Organizacja imprez to niezwykle wciągające zajęcie.

Monika: „Jak powstawał pomysł na nazwę? Najpierw tygodnie pracy nad tym komu chcemy pomagać – jaka jest nasza grupa docelowa, jakie ma problemy i nadzieje, potem co i jak chcemy i możemy jej dać. Nazwa wyszła od KOBIETY – krążyła wokół jej życia, nadziei i drogi. Poszukiwania rozpoczęłam w słowniku polsko-łacińskim i tworząc różne zestawienia powstał ten najpiękniejszy, najbardziej melodyjnie brzmiący, który jednocześnie oddawał sens naszej działalności – VIA FEMINA czyli droga kobiety. Ponieważ sama nazwa jest już pełna i bogata w znaczenie, ważne było by logo miało prostą formę, by nie przysłoniło przekazu, ale także by było mocne, wyraźne i dobrze zapamiętywalne. Tak też dobrałam czcionkę – prostą, czytelną, ale jednak nieco kobieco zaokrągloną. Kolory logotypu, łącząc biel i czerń, nawiązują do yin-yang, nieskończoności i pełni, nocy i dnia, a fiolet to kolor intuicji, duchowości, utożsamiany jest z bogactwem, autorytetem, ale też tajemnicą i magią – a taka jest kobieta w swojej pełni.”

Karolina: „Od początku postanowiłyśmy, że nasza fundacja będzie nowoczesna i postawi na klarowną komunikację na stronie internetowej i w social mediach. Zawsze dzielimy się szczegółowymi relacjami z naszych działań – piszę posty na bloga i skrupulatnie ilustruję je zdjęciami oraz filmami. Wszystkie wydarzenia promujemy na facebooku. Wrzucamy sporo zdjęć na Instagram oraz budujemy nasz kanał na youtube. Tworzymy dużo kreatywnych rzeczy i stawiamy na dbałość o każdy detal.”

Kreatywność i dbanie o szczegóły to klucz do sukcesu.

Efekty naszej pracy: nazwa, logotyp, projekt wizytówki, projekt ulotek, plakatów, rollupów, biletów, sesje zdjęciowe promocyjne, sesję zdjęciowe eventowe, prowadzenie social mediów, tworzenie klipów promocyjnych, prowadzenie warsztatów rozwojowych, edukacja innych organizacji non-profit w tematyce marketingu, organizacja eventów.

fundacja viafemina dla kobiet

KOLORYSTYKA

fundacja viafemina dla kobiet

WIZYTÓWKI

fundacja viafemina dla kobiet

SOCIAL MEDIA

fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet

WIELKI CHRZANOWSKI DZIEŃ KOBIET

fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet

I KONGRES KOBIECOŚCI - ODLOT DO NATURY

fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet
fundacja viafemina dla kobiet